Geit met beugel

Geit met beugel

donderdag 4 november 2010

Wie wij zijn.
















Ik ben Rick, ik ben 13 jaar oud ik vind games, tennis en voetbal leuk.
Ik vind het onderwerp gekozen omdat ik zelf een beugel heb.

Ik ben Dexter, ik ben 13 jaar oud ik vind voetbal een leuke sport om te doen.
Ik ben meegegaan met het onderwerp omdat ik een zelf ook een beugel heb.

Ik ben Hidde, ik ben 13 jaar oud ik vind basketbal en voetbal leuk.
Ik heb het onderwerp gekozen omdat veel van mijn vrienden en familie ook een beugel hebben.

Ik ben Yorick, ik ben 13 jaar ik vind gamen en gitaarspelen leuk.
Ik was op het moment dat het onderwerp gekozen werd was ik er niet.

Ik ben Mike, ik ben 13 jaar ik vind gamen en american footbal, kickboksen en voetbal leuk.
Ik was er niet dat het onderwerp werd gekozen.

Ik ben Duygu, ik ben 13 jaar ik vind the sims 3 leuk om te spelen.
Het onderwerp lijkt mij interessant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten